«

»

Mar 18

Jak dzisiaj klient nabijany jest w butelkę

butelkęBardzo często, reklama telewizyjna w odpowiednim medium, staje się dla nas sygnałem, że dany kredyt jest dla nas bardzo korzystny i akurat, dopasowany do naszej danej sytuacji finansowej. Jednak warto pamiętać, że tego typu spoty, czy też inne akcje medialne, są tylko i wyłącznie probą przyciągnięcia klientów, ponieważ dana usługa, cieszy się mało popularnością. Takie chwyty reklamowe są więc stosowane bardzo często, co powoduje że, mamy do czynienia z medialną oprawą, która jest tak ubarwiona że, każdy kto chce wsiąść kredyt, udaje się do tego określonego banku. Sprawa dopiero wyjaśnia się już przy samym okienku, gdzie reklama staje się dopiero mało znacząca, bowiem bank udziela kredytów, ale na zupełnie innych zasadach, od tych prezentowanych w poszczególnej reklamie. Dlatego też nie mamy zbytnio wyjścia i po prostu przyjmujemy daną ofertę, to dość ważna sprawa bowiem tylko w ten sposób uzyskamy kredyt. A kwestia warunków, to już zupełnie inna sprawa, dlatego nikt nie zwraca na to wszystko uwagi. Musimy pamiętać o tym że mimo wszystko dzisiejsze kredyty gotówkowe, są dopasowane bardziej do banku, niż do klienta, może właśnie dlatego powinniśmy zastanowić się zanim, weźmiemy pod uwagę jakiś kredyt.